Pengikut

Selasa, 19 April 2011

To: "Harian Metro" tempat untuk Syarikat MLM membiak & penipu orang ramai??

by SAY NO to MLM on Tuesday, 05 April 2011 at 10:37
 
Assalamuaikum... & salam 1 Malaysia. kepada Warga Facebook yang saya hormati,harap anda sihat selalu.
Cherite kali ini berkenaan surat khabar yang dah takda apa2 info berita & faedah kpd Masyarakat tapi asyik buat duit dengan jual iklan je.. antaranya surat khabar "Harian Metro" tempat untuk Syarikat MLM membiak & penipu masyarakat Malaysia. 

Aku adalah peminat akhbar Harian Metro No.1. (betul ke No.1?) semakin hari aku rasa akhbar ini asyik mengiklankan Syarikat-syarikat yang berunsur skim cepat kaya & MLM. Produk pulak tah apa-apa tah... iklan pun terang2 cakap anda bole cepat kaya.. duit masyuk macam peluru.heheheh.. ada plak Badut yang buat kelas/seminar keusahawanan.Entah lar... makin hari makin banyak helaian atau ruang muka surat Metro dibanjiri dengan iklan MLM & Skim Cepat Kaya. Rasa rugi je beli Hmetro. Aku sampai naik meyampahhh!!

Kawan2 aku( wartawan) yang keje kt Hmetro pun naik menyampah kerana ada syarikat MLM nie sengaja mempergunakan Hmetro untuk memperdaya org ramai bila syarikat mereka masuk surat khabar. Sapa tak percaya... masuk paper beb!! Pihak Pengurusan tahu tapi buat-buat tak tahu je janji masuk duit!! 
ini lagi iklan dari Hmetro
koraNG  tengok jelah info kat bawah nie.. Syarikat MLM mempergunakan surat Khabar untuk promosi Produk mereka yang tidak berkualiti. Ayat Paling "TERSIAR DALAM HARIAN METRO ----- DAN IANYA ADALAH SYARIKAT YANG SAH"

lihat contoh2 badut: 

p/s: harap2 pihak berkuasa ambil tindakan ke atas akhbar yang tidak bertanggungjawab menyiarkan peniagaan ala-ala Skim Cepat Kaya & MLM.

ini yang Hmetro bangga sangat
Harian Metro kaya dengan iklan bukan kaya dgn infomasi
ini lagi iklan dari Hmetro

1 ulasan:

  1. skrg ni ape yg aku perasan kegiatan diorg makin lama makin tersembunyi,susah secara terang2 diorg beroperasi.diorg kata dulu nabi muhammad pun sebarkan islam secara sembunyi2 hahaha khak tuiii pengedar dadah pun sembunyi2 jugak adakah itu dianggap mulia?????? hahahahaha
    diorg ni x serik2 lah.
    sape rasa nk join jugak skim MLM tanpa modal yg tinggi x kesah mana2 skim piramid aku ada jual leh kontekk aku
    Copy_paste

    BalasPadam